Klantgericht en klantvriendelijk telefoneren

Klanten binnenhalen is slechts 1 stap in een duurzame klantenrelatie. Het klantencontact onderhouden en de klant het gevoel geven dat hij wordt begrepen en geholpen is niet te onderschatte andere stap. Commerciƫle binnendienstmedewerkers bepalen, vaak onbewust, mee of een klant blijft of de concurrentie gaat opzoeken. Tijdens deze opleiding word je je bewust van de impact die je hebt op het gedrag van de klant en hoe je een duurzame samenwerking kan ondersteunen door klantgericht te telefoneren.

Halve dag

Elke werknemer die telefonisch klantencontact heeft.

Op een tijdstip naar keuze.

Bij ons op kantoor of op een locatie naar keuze.

De prijs van elke training verschilt afhankelijk van allerlei factoren. Vraag daarom vrijblijvend een offerte aan.

Overtuigd? Vraag nu je gratis intakegesprek aan

En we nemen binnen de 48 uur contact met je op.